Han är dopad!

Så har man varit på dop. Första gången sen kusinen Josefinen (allt för rimmets skull) döptes 1996. Nu är det 2009.
Det var riktigt fint, sång och psalm. Ungen blev dopad ;P (allt för humorns skull). Oså fikat efteråt förstås. :)
David och Emelie är fantastiska föräldrar. Det kommer gå bra för Ludvig. Ska vara barnvakt nån gång har jag bestämt. Och om tio år kan jag säga:
"Vad stor du har blivit. Tänk att jag höll i dig i min famn när du bara var några månader. Kommer du ihåg det?"
Och Ludvig kommer kolla livrädd på mig, för det är klart som fan att han inte kommer ihåg det. Stackars unge.

/Ska också skaffa en. En vacker dag.

Kommentarer
Postat av: abby

det är inte kul att kommentera om du inte svarar.

2009-06-15 @ 19:48:27
Postat av: Jonathan

Jo, förlåt har tänkt om jag ska svara eller inte... men då vet jag att jag ska =)

2009-06-16 @ 10:34:02
URL: http://than.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0