Nästäppa

Sov för lite som vanligt igår. Agnes hade avskedsfest eftersom hon ska till Asien. Trevligt! Många trevliga människor.
Vissa höjdpunkter:

Roulettespelande
Klubbutdelande resegodis till de tre huvudpersonerna som skulle till Asien, de blev mäkta glada =)
En viss lillebror som började prata om Vietnamkriget efter fem minuters stötande på en tjej. Gick tydligen inte hem..

Hade världens nästäppa sedan hela dagen efteråt. Det roliga var att när jag satte på radion på kvällen så hade jag glömt att jag hade på högsta volym så blev lagom skrämd av decibellen och ryckte till. Plötsligt hade jag ingen nästäppa längre. Den hade skrämts bort. Mycket effektivare än nozoil eller andra preparat ;P

/för trött för efterfest men han blev iaf taxibilad av sin egen bil, så då måste han varit otroligt nöjd =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0