Världen är liten

Aa, väldigt liten. Jag och mina tvp kompisar vandrade vid slottet och kommenterade vakterna som stod där, deras sätt att gå etcetera.
En timme senare får jag ett mess från min kära kusin Caroline om att hennes pojkvän Robbin, tyckte sig se mig på slottsområdet och undrade om det var sant. Och så var det ju.
Haha, kände antagligen inte igen honom eftersom han annars har stort blondfärgat hår, och även ibland toner av blått. Det och rakat är lite skillnad så antagligen därför jag inte kände igen honom =P Han bor i söderköping så fatata den lilla världen, att vi just skulle gå förbi varandra.
Det finns nån slags teori att i sjunde hand så "känner" vi alla på jorden. Det kanske är sant.

/Världens bästa kusiner och moster finns i söderköping.

Kommentarer
Postat av: Norge-Sofia

vad är fatata? O_o

2009-04-03 @ 16:32:56
Postat av: Jonathan

jag skrev lika snabbt som vinden och lika slarvigt som krönikör, fatata = fatta

2009-04-06 @ 00:02:15
URL: http://than.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0