Than, Jonathan

Hallå!
Det här är Than, även känd som Jonathan...
Than, Jonathan.. med rätt att blogga? Jo, och jag vete sjutton varför jag tänker börja göra det igen..
Hade en för ett tag sen ( atom.webblogg.se ) men fadades ut efter ett par omgångar. Orkade helt enkelt inte. Och nu startar jag den här. Det kan ha att göra med att bloggardrottnigen blondinbella slutar att blogga, o glad är jag över det.
Jag menar, stackars tonårsflickor som har henne som idol, inte mycket kommer det bli av dem..ojojoj
Hurra för löwengrips sminktips och ältandet om hur mycket hon gör av med på kläder och shopping. Det är sorgligt.
Om min blogg ska bli känd så hoppas jag inte det är för att jag skriver om vad jag gör om dagarna, nej då hoppas jag att det är för att jag gör folk glada. Tänkte bara ta fram de bästa ögonblicken. Hoppas de blir några.
Hare najs alla filurer och krumelurer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0