let's blog about it

Rolig serie:
Person no1: "Nothing happend to me today."
Person no2: "Let's blog about it."

Tyckte den var väldigt rolig när jag läste den, den är så sann. Så varför bloggar jag egentligen? 
1. Jag älskar att skriva, som sagt, jag vill ju bli publicerad författare.
2. Med denna blogg vill jag inte att människor ska läsa om ditten o datten vad jag inte har gjort idag. Jag vill få folk att ha kul, för det är fan inte kul om man inte är glad. Därför skriver jag om sånt som gör en glad, förhoppningsvis iaf. Kanske även allvarlige grejer som får en att tänka efter.

Eftersom jag ska till Valencia i helgen, så publicerar jag lite krejer från atomarkivet, dvs från min gamla gaggiga blogg. Där fanns det ett par godbitar som jag tycker ni ska få läsa =)

/that was all, bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0