fram och tillbaka

Hurra för en timmes extra sömn!
Sov två timmar inatt. Och nu har jag varit uppe i 18...
Men inatt händer det grejer! Kockan ställs tillbaka en timme, och därmed en timmes extra söööömn! Sova är bland det bästa jag vet förresten , speciellt när man kommer ihåg sina drömmar. Bäst gillar jag mina mardrömmar. De är härligt spännande och ger mig en massa kul idéer ;P..

Sättet att komma ihåg om klockan ställs framåt eller bakåt, det kan ju vara lite tricky ibland. Till sommaren ställs tiden in på sommartid. Grillen tas fram, alltså så även klockans timvisare; framåt. När vintertiden kommer till hemtraktetrna så tas grillen tillbaka, och så även timvisaren. Bra va?!
Mamma lärde mig den för ett par år sen, fiffigt värre!

/tjolahopp

Kommentarer
Postat av: Annelie

Javisst det var toppen! Det blev vintertid även här i Valencia! :)

2008-10-26 @ 19:38:02
Postat av: Annelie

Javisst det var toppen! Det blev även vintertid här i Valencia :)

2008-10-26 @ 19:39:41
Postat av: Jonathan

Okej, det behöver du inte säga två gånger ;) haha

hoppas ni fortfarande har det urblaskanajs där nere!





(c) Jonathan Engvall MMVIII

2008-10-27 @ 12:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0