ett par citat och ett och annat raggartips

Nu hoppar jag tillbaka till Valenciaresan. Den innehöll en jävla massa skratt åt ingenting och även en hel del skööna citat. Antar att ni läsare inte kommer fatta mycket, men det är ju interna grejer. Men ni får sskratta ändå om ni vill. Kommentera och fråga gärna!

1.”De ser lite besvikna ut!” Jonathan om Annelies läppar

2.”Början av omgången var rolig” Annelie när vi spelade kort

3.”Det är erfarenheten i det här spelet som räknas!” Annelie angående kortspelet ”Plump”

4.”Då blandar jag det här så länge” Annelie syftar på drickan, efter att Tove och Jonathan sagt att de blandar kortleken

5.”Bananskal på huvudet” Jonathan när vi spelade kortspelet ”Skittunnan”

6.”Ursäkta nu försvann det ett kort” Annelie under ett kortspel. Hon måste vart lite dragen redan då alltså, haha, stackarn.

7.Annelie öppnar en ölflaska mot bordskanten.

Jonathan - ”Lärde du dig det där när vi var ute förut?”

Annelie – ”Nej, det där har jag kunnat sedan barnsben”

 

8.”Du skulle ju ha slagit till honom, vad är handflatan annars till för?” Jonathan ger råd till Annelie.

9.”Han öppnade kapsylen” Jonathan som ville säga gylfen och inte kapsylen

10.Annelie: ”Jag kommer kissa på mig”

Jonathan: ”Gör det!”

Annelie: ”Ah, du får torka upp”

Jonathan: ”Ha ha” och rycker åt sig pappret för att skriva upp citatet.

Annelie: ”Sluta, jag sa det på skämt… jeansen suger åt sig det mesta ändå!”

 

11.”Förstör inte en tjejs frisyr”

12.”Oopps i ljumsken”

13.”Är du full eller… i magen?”

14.Tove kl. 01.35: ”Sexigt med orakade män”

15.Raggartips:

Spela neger och president! När ni skickar alla singlar, skicka dig själv (om du är singel =P) till den du gillar…! //Tove

 

16.Jonathan:”Fiskbulle!!”

17.”Blir det inte vin-äger om det är öppet” Jonathan angående den öppna vinflaskan!

18.Jonathan:”Ibiza; eat pizza”


/Som sagt: kommentera gärna och fråga...=P pillipill


Kommentarer
Postat av: Annelie och Tove

haha... skrattar en hel del när vi läser alla citat! Minnen som sitter kvar... vissa som bör grävas ner ;)

2008-10-30 @ 16:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0