drömmar

Kanske jag ska berätta lite mer om mig själv, i alla fall en sak om mig själv.
Min dröm i livet skulle väl vara att bli författare, ja eller författare är jag redan, men publicerad författare skulle inte vara så dumt. Har redan skrivit ett manus och skickat in till ett par bokförlag... hittills har de alla sagt nej. Men inte ska jag ge upp, det är ju det här jag vill göra i livet. För övrigt har jag ungefär tusen böcker i huvudet nu, de ska bara skrivas ner. En dag blir det min tur, det är jag säker på =P
Kommer antagligen någon gång lägga ut några rader här på bloggen från mina historier, så får jag se vad ni gillar dem.

/drömmar e goda, finns på ica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0