damdamdamdamdam

Jahapp, så är man tillbaka från Valencia. Det kommer komma en hel del blogg därifrån. För att göra det lite roligare så berättar jag om flygresan hem först i stället för kronologisk ordning...

Situation ett: Jag sätter mig i flygplansstolen, under resan är det någon som dunkar i stolsryggen. Jag tänkte att "fan att jag satte mig precis framför ett barn." Det är ju typiskt, liksom. Flygresan fortsätter och så även dunkningarna i ryggen som tillbaka lite då och då, vilket jag iofs inte bryr mig om.
Hur som helst så när flygplanet landat och alla reser sig upp så an jag för första gången kasta en hemlig blick på barnet som inte kan låta bli att slå i stolsyggen. Men det var inget barn, det var en medelålders man. 

Situation två:
Piloten: "...och sätt inte på mobilerna förrän ni är ute ur flygplanet..."
En minut senare då, random mobil: "pip pip, pip pip".

Vissa människor förstår man sig inte på. Jag är inte den som klagar i första taget, för man ska för det mesta vara glad. Helst alltid. Därför tackar jag dessa personer för att jag kan få mig ett gott skratt åt deras respektlösa idioti.

/damdamdamdamdam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0