Sörping

Semester semster i Söderköping! Staden där allting hände...


...lselöst händer. Nee, skämta lite. Det händer faktiskt en del riktigt roliga krejer här nere i östergötland. För det första så har de ju lätt den skönaste dialekten. För det andra så bor mina två trevliga kusiner här, Caroline och Josefin; bästa kusinerna i världen!! Och så favoritmostern; LOTTA! Kul kul i jul. Det är riktigt grymt att va här, för här är man glad hela tiden. Och det vet ni vid det här laget vad jag tycker om det! =D hurra!

Tänkte bara va här o slappa. skriva lite på romanerna o se vad som händer, nya ställen e alltid bra inpirationskällor.

Så fort jag hör nåt extraordinärt rolit, så publicerar jag det här, lär inte dröja länge. Det här är rolighetens hus

ha det skööööönt, för det ska jag ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0