lite typiskt mig faktiskt

Från atomarkivet (6/4-07):

Hahahaha, det var så roligt, jag måste skratta...hahahaha

vår glada och inspirerande lärare i idrott log och sa; nu ska vi ha square dance!
Min måttligt roade klasskompis sa vad han tyckte om det: "åh, fuck!"
Läraren skrattar.
Efter lektionen erkänner eleven att det ändå inte var så tokigt med dans.
Läraren log och sa.
"Nej, det visste jag väl. Jag blev bara såhär; ånej; när du sa fuck. Nej, inge mer fuck idag."
Ingen skrattade; förutom jag! För jag var den enda som kopplade till vad hon sa. Vi skrattade. Läraren ropade ut att hon inte alls menade det på det sättet. :D

/så det kan gå

Kommentarer
Postat av: Annelie

hahaha!!! :D

2008-11-09 @ 19:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0