jag steg på fel räkmacka

Ibland har man flyt!

Jag räknas inte till "man", hur jävla mycket jag än skulle vilja göra det. Datorn kraschade i måndags, och det är därför jag inte kunnat uppdatera varje dag som jag gjort tidigare. Bu och bä..

Eftersom den där hårddisken innehåler hela mitt liv, bilder, egna böcker etc så är jag måttligt road. Det finns de som påstår att jag aldrig blir arg.. men det här var gränsfall. Men som man ALLTID ska tänka; "Det ordnar sig." Eller som tanten i if-reklamen; "Attans, jag hade soffan på taket."
Och sedan kan man le igen. Nu är det Scrubs på tv, det hjälper mig att gå vidare, iaf för en halvtimma =D

/livet går vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0