häng is not my cup of tea

Från atom.webblogg.se (17/3-07):

Så var det en torsdag och jag var på väg till jobbet. När jag entrar älta centrum
ser jag två småkillar framför, högst 7-8 år.
När jag går förbi hör jag den ena säga,
"Asså, jag lovar, jag har inte häng för att vara cool, det är bara det att de glider ner hela tiden..."

Det var kul tyckte jag , men väntade tills jag var i säkerhet inne på lagret på ICA innan jag skrattade rått för mig själv. Sen började jag tänka och grubbla och tänkte att till viss del var det inte så kul. Tänk att så unga pojkar, som har hela livet framför sig, redan börjat tänka modeproblem och t om kommenterar varandras klädstil...

/lovickavantar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0