dyslexianfall

Linda på jobbet berättade om en kund:
Det var en gång för väldigt längesen, Linda satt i kassan, blippade varor, och kunden framför henne hade lurar i öronen. Hon berättade priset för henne och han sa: VA?
Hon upprepade och han sa "va?" igen. Eftersom det var uppenbart att det var lurarna i hans öron som var problemet så sa Linda att han kanske borde ta ut lurarna så hör han lite bättre!!

Då fick gubben ett epileptiskt anfall..
Ja, så var det. OCh Linda var tvungen att springa ut och ringa ambulansen. 

Hur allvarligt det egentligen än är, så kunde man ju inte låta bli att skratta åt den här historian. Så efter att jag hört den så log jag mycket. O sen skulle jag sjäv sitta i kassan. OCh kunde inte sluta skratta för mig själv när jag tänkte på det.
Inte blev det heller bättre av att när jag upprepade historien i huvudet så rpkade jag tänka "dyslexianfall" i stället för "epilepsianfall", haha. Då skrattade jag nästan högt., och kunderna undrade nog vad jag höll på med.
Men TÄNK dig ett dyslexianfall så kommer du också skratta. Nån som springer runt och skriver felstavade ord överallt omkring sig...

/Väldigt kul, ska försöka illustrera en bild av hur det kan se ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0