50

Så har man firat en femtioåring; mamma :D
Riktigt kul med kusiner och familj. Och moster Lotta!! Champagnen var god =)

Fatta, 50 år! Om bara 30 är det min tur.. börjar känna krisen redan nu. Bäst att inte fastna på ICA. Därför säger jag er detta: Om jag jobbar på ICA nära Älta när jag är 50 år, då ska jag... byta jobb. Haha, ne, skämtar. Då slår jag upp random namn i telefonlistan och den blir jag skyldig en miljon kronor... det gäller ju att sätta press på sig själv. 

Efter det här inlägget kommer jag väl märka att fler kommer vilja ge mig sitt nummer... men om trettio år kanske vi inte ens ringer med telefoner. Det kan bli knepigt.

/framtiden är en gåta, men 50 kommer jag bli, minst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0