Mot slutet av tonåren, men ack så mycket i begynnelsen

Bio i fredags med ett härligt gäng!
Watchmen var det meningen och så blev det också. Men kunde ha gått utför. Hör och häpna; när vi skulle lämna fram biljetterna för att få gå in i salongen frågade biljetttjejen:
"Hur gamla är ni egentligen?"
Woooot?? Åldersgränsen var 15, så vi såg alltså ut som fjortonåringar.. hmm, att jag fyller tjugo nästa månad verkar skummare än nånson. Och en av mina kompisar har tom körkort.
Visst, jag har ingenting emot åldersgränser och att behöva visa leg, vilket vi inte behövde, men utseendeskillnaden på jorton och nitton.. det ä väl ändå en skillnad??

Min egen åsikt är väl att hon skulle frågat
bratgänget som satt bakom oss i biosalongen. De stötte nämligen ur sig små fnissanden varje gång en snopp kom dinglande in i bilden, eller under filmens sexakt. "fniss fniss". Flashback till femmans sexualundervisning ett flertal gånger.

Och filmen? Hur grym som helst. Se den.

/ormingegänget och jag

Kommentarer
Postat av: Annelie

haha humoor!! ;)

2009-03-25 @ 21:49:59
Postat av: Tomas

När man är fjorton då går man i typ åttan... Så biljettjejen tyckte jag inte om :P

2009-03-29 @ 14:05:25
URL: http://lestomas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0