kondomungar

Vet ni vad jag undrar mest över?
Jo, vad alla jäkla ungar gör på ica en lördagskväll när Robinson är på prime time och allting. Ofattbart värre.
Vad jag heller inte fattar är vad de gör med en varsin öppnad kondom i handen som de blåser upp och drar i. Kanske är dags att berätta att det inte är det kondomer är till för. Kanske borde de få veta hemligheten bakom denna uppfinning?
Ska jag va helt ärlig så tror jag faktiskt inte att de vet.

Eller så vet de. Och dagens ungdomar är så pilska av sig att de liksom redan öppnat paketet och är redan redo med den lilla leksaken. Bara sätta på och köra. Hux flux, snabba puckar på andra sidan muslihyllan.

/pilsk var ordet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0