Bananaccessoar

I helgen skulle Maddis och Markku ut. Samtidigt hade vi fått in "bananhållare", såna där som man ska ha bananer i så att de inte blir onödigt mosade. Ni vet en sån där produkt som man helt enkelt måste ha om man redan har allting annat.
Jag ville att Maddis skulle använda den som en accessoar under armen när hon var ute och klubbade, men jag tror aldrig hon hade det, det var ju riktigt synd. Det var ju faktiskt hennes idé om att ha det som en accessoar, (vilket jag fann riktigt innoativt och roande).  En annan tyckte ju att det var praktiskt för tjejerna att både ha den som en liten väska, men som samtidigt var en dildo när man ville. Han e muslim.
Röd eller grön eller gul kunde man välja mellan. Jag ville inte ha nån.

/banankontakt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0